Klantenservice

Heeft u nog vragen omtrent onze producten, uw levering of voorwaarden? Op onze klantenservice pagina hebben wij voor u een opsomming gemaakt van de meest voorkomende vragen. Mocht het zo zijn dat uw vraag of antwoord hier niet bij staat, dan kunt u uiteraard ten alle tijden contact met ons opnemen.


Verzending en levering

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Uw bestelling wordt door ons met zorg ingepakt en altijd verzekerd verzonden. Bestellingen onder de EUR 5.500 worden in de regel met verzekerservice van PostNL verstuurd. Betellingen boven de EUR 5.500 worden in de regel met Mikropakket verstuurd. PostNL zal uw bestelling in de regel de volgende werkdag aan u aanbieden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertijd van het product staat aangegeven op de desbetreffende productpagina. Indien de bestelde producten op voorraad zijn, geldt het volgende “Voor 20:00 uur betaald, volgende werkdag verzonden!* “. Uitzonderingen zijn producten/bestellingen die met Mikropakket verstuurd (moeten) worden. Deze worden soms 1-2 werkdagen later verstuurd. Zodra uw bestelling klaar is voor verzending zal deze worden aangeboden bij PostNL/Mikropakket en zal de volgende (werk)dag aan u aangeboden worden. (Mikropakket haalt op zaterdag/zondag/maandag geen pakketten op)

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat uw bestelling is verzonden, krijgt u van ons een e-mail met daarin de Track-and-Trace code. Via deze Track-and-Trace code kunt u uw bestelling volgen. Soms komen onze mailtjes in uw spam folder (met name bij outlook en hotmail adressen). De spam-folder op uw telefoon toont meestal niet alle spam-mailtjes. Ons advies is om de spam-folder via uw computer te bekijken.

Mijn bestelling is verzonden maar ik heb nog niets ontvangen?
Het kan voorkomen dat er bij de post iets mis gaat, u niet aanwezig bent op moment van aflevering of een andere vorm van miscommunicatie. Mocht uw bestelling langer dan 3 werkdagen onderweg zijn, dan verzoeken u wij contact met ons op te nemen.

Ik ben niet thuis op de verwachte leverdatum, wat nu?
Indien u niet thuis bent op het moment dat uw bestelling aan u wordt aangeboden door PostNL, zullen zij het pakket afleveren op een PostNL afhaalpunt. Hier kunt u de bestelling afhalen. Mocht u bij de eerste bezorgpoging van Mikropakket niet aanwezig zijn, dan krijgt u een briefje in de bus met daarop de werkwijze voor het maken van een nieuwe afspraak.

Ik wil niet dat mijn bestelling aangeboden wordt bij de buren?
Omdat bestellingen met Verzekerservice verstuurd worden, moet er iemand op het afleveradres tekenen voor ontvangst. De Post mag derhalve uw bestelling NOOIT bij de buren afleveren. Mocht dit toch plaats vinden, breng ons hiervan s.v.p. zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Wij zullen dan een klacht indienen bij de Post.

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor verzending?
De verzendkosten zijn verschillend per land. Zo rekenen wij € 14,45 verzendkosten voor een zending binnen Nederland en € 26,00 voor België, Frankrijk en Duitsland. Wilt u uw bestelling naar een ander land versturen, neem s.v.p. contact met ons op om de mogelijkheden (en kosten) te bespreken. Mocht u een kleine order hebben, neem dan vooraf contact met ons op over de eventuele mogelijkheden te bespreken om op een goedkopere manier de verzending te verzorgen. In sommige gevallen kunnen wij met brievenbus track en trace uw order versturen. De kosten bedragen € 6,00. Het enige nadeel is dat uw order niet verzekerd is tegen verlies/diefstal. Het risico hierop is voor uw rekening (alleen als u zelf kiest voor verzending middels brievenbus track en trace)

Wat gebeurt er als mijn levering verloren of beschadigd raakt?
Het kan uiteraard voorkomen dat uw bestelling verloren gaat. In dit geval zullen wij een onderzoek laten starten bij de Post. Mocht uw pakket bij aankomst beschadigd zijn vragen wij u daar foto’s van te maken en het product aan ons te retourneren.

Kan ik de bestelling ook afhalen?
Ja dit is ook mogelijk. Maak hiervoor svp een afspraak met ons. Wij houden namelijk geen voorraad aan op de afhaallocatie. Voor het afhalen van orders rekenen wij geen extra kosten.


Garantie

Kapot bij ontvangst
Mocht u per ongeluk een defect of verkeerd product hebben ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk dit binnen veertien dagen na ontvangst te melden. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via het contact formulier waarna wij uw defect aanmelden in ons systeem.

Product garantie
Wanneer het defect zich voordoet binnen 12 maanden na aanschaf van het product, kunt u defecten reclameren bij ons. Dit doet u door contact met ons op te nemen. Met uitzondering van edelmetaal.

Oneigenlijk gebruik
Wanneer het defect is veroorzaakt door val- stoot of waterschade, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik ligt, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging.


Retourneren

Uw bestelling retourneren
Heeft u een defect artikel, een verkeerd ontvangen product of bent u niet tevreden over uw aanschaf? Neem dan contact met ons op. Wij willen u hier graag in ondersteunen.

Retourneren bij defect/beschadiging
Indien uw product bij ontvangst defect of beschadigd is, kunt u hiervan een melding maken bij ons. Wij gaan dan voor u kijken hoe wij dit voor u kunnen oplossen. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via het contact formulier waarna wij uw defect aanmelden in ons systeem.

Afkoelperiode / retouren
Buiten de accessoires die wij verkopen, is het is niet mogelijk om, buiten een defect- of verkeerd geleverd artikel, artikelen retour te sturen. Dit omdat de producten die wij verkopen zijn gebonden aan wisselende koersen waardoor er prijs verschillen kunnen optreden. Of prijsverschillen zijn opgetreden is hierbij niet relevant. Lees aandachtig de productbeschrijvingen door om mogelijke teleurstellingen achteraf te voorkomen.


Betalingsmogelijkheden

Betalen met Bitcoins
U kunt bij ons al uw producten met Bitcoins betalen.

Betalen met Litecoin
U kunt bij ons al uw producten met Litecoin betalen.

Betalen met iDeal
Betaal eenvoudig vanuit uw vertrouwde bank omgeving. Op dit moment ondersteunen al de Nederlandse banken iDeal, u moet echter alleen gebruik maken van Internet bankieren.

Betalen met uw Creditcard
Bent u in bezit van een Visa of Mastercard? Dan kunt u ook bij onze webshop veilig uw betaling uitvoeren.

Pay.nl als onze betaal provider.
Om een totaal pakket aan betaalmogelijkheden aan te bieden maken wij gebruik van Pay.nl. Pay.nl is een internationale betaal provider die het grootste pakket aan betaal mogelijkheden aanbied. Dit betekend dat u vanuit elk land veilig en snel uw betaling op onze website kunt uitvoeren.

Direct overmaken via MisterCash of GiroPay.
Omdat wij ook naar landen buiten Nederland verzenden, kunt u indien u geen creditcard heeft en woonachtend bent in bijvoorbeeld Belgie, via MisterCash of GiroPay uw betaling uitvoeren.

Contant.
Bestellingen kunt u contant afrekenen op ons kantoor in Den Helder. Maak hiervoor s.v.p. een afpraak met ons. Voor contante transactie verricht met biljetten van € 50 of meer, zijn vrij van extra kosten. Als er (deels) met biljetten kleiner dan € 50 betaald wordt, rekenen wij een toeslag van 0.5%.