KLANTENSERVICE

Heeft u nog vragen omtrent onze producten, uw levering of voorwaarden? Op onze klantenservice pagina hebben wij voor u een opsomming gemaakt van de meest voorkomende vragen. Mocht het zo zijn dat uw vraag of antwoord hier niet bij staat, dan kunt u uiteraard ten alle tijden contact met ons opnemen.

VERZENDING EN LEVERING

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Uw bestelling wordt door ons met zorg ingepakt en naar aanleiding van het formaat en gewicht per briefpost of pakketpost aangeboden bij PostNL. PostNL zal uw bestelling de volgende werkdag aan u aanbieden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertijd van het product staat aangegeven op de desbetreffende productpagina. Indien de bestelde producten op voorraad zijn, geldt het volgende "Voor 18:00 uur betaald, volgende werkdag verzonden!". Zodra uw bestelling klaar is voor verzending zal deze worden aangeboden bij PostNL en zal de volgende (werk)dag aan u aangeboden worden.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Indien uw bestelling als pakketpost wordt verzonden zult u van ons per e-mail een Track-and-Trace code ontvangen waarmee u, uw bestelling via de PostNL website kan volgen.

Mijn bestelling is verzonden maar ik heb nog niets ontvangen?
Het kan voorkomen dat er bij PostNL iets mis gaat, u niet aanwezig bent op moment van aflevering of een andere vorm van miscommunicatie. Mocht uw bestelling langer dan 3 werkdagen onderweg zijn, dan verzoeken u wij contact met ons op te nemen.

Ik ben niet thuis op de verwachte leverdatum, wat nu?
Indien u niet thuis bent op het moment dat uw bestelling aan u wordt aangeboden door de PostNL, zullen zij het de werkdag daarop nogmaals proberen. Indien u op dat moment ook niet aanwezig bent kunt u een afspraak maken om uw bestelling op te halen op een PostNL afhaalpunt.

Ik wil niet dat mijn bestelling aangeboden wordt bij de buren?
U kunt op het moment van bestelling aangeven dat u, uw bestelling niet afgeleverd wilt hebben bij de buren. Dit kan simpelweg door het invullen bij uw extra bericht.

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor verzending?
De verzendkosten zijn verschillend per land. Zo rekenen wij € 14,95 verzendkosten voor een zending binnen Nederland. € 27,00 euro voor BelgiĆ«, Frankrijk en Duitsland en € 39,95 voor overige landen binnen Europa.

Wat gebeurt er als mijn levering verloren of beschadigd raakt?
Het kan uiteraard voorkomen dat uw bestelling verloren gaat. In dit geval zullen wij een onderzoek laten starten bij PostNL. Mocht uw pakket bij aankomst beschadigd zijn vragen wij u daar foto's van te maken en het product aan ons te retourneren.

Kan ik de bestelling ook afhalen?
Ja dit is ook mogelijk. Maak hiervoor svp een afspraak met ons.

GARANTIE

Kapot bij ontvangst
Mocht u per ongeluk een defect of verkeerd product hebben ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk dit binnen veertien dagen na ontvangst te melden. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via het contact formulier waarna wij uw defect aanmelden in ons systeem.

Product garantie
Wanneer het defect zich voordoet binnen 12 maanden na aanschaf van het product, kunt u defecten reclameren bij ons. Dit doet u door contact met ons op te nemen. Met uitzondering van edelmetaal.

Oneigenlijk gebruik
Wanneer het defect is veroorzaakt door val- stoot of waterschade, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik ligt, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging.

RETOURNEREN

Uw bestelling retourneren
Heeft u een defect artikel, een verkeerd ontvangen product of bent u niet tevreden over uw aanschaf? Neem dan contact met ons op. Wij willen u hier graag in ondersteunen.

Retourneren bij defect/beschadiging
Indien uw product bij ontvangst defect of beschadigd is, kunt u hiervan een melding maken bij ons. Wij gaan dan voor u kijken hoe wij dit voor u kunnen oplossen. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via het contact formulier waarna wij uw defect aanmelden in ons systeem.

Afkoelperiode / retouren
Het is niet mogelijk om, buiten een defect- of verkeerd geleverd artikel, artikelen retour te sturen, dit omdat de producten die wij verkopen zijn gebonden aan koersen waardoor er prijs verschillen kunnen optreden.

BETALINGSMOGELIJKHEDEN

Betalen met Bitcoins
U kunt bij ons al uw producten met Bitcoins betalen.

Betalen met Guldencoin
U kunt bij ons al uw producten met Guldencoin betalen.

Betalen met iDeal
Betaal eenvoudig vanuit uw vertrouwde bank omgeving. Op dit moment ondersteunen al de Nederlandse banken iDeal, u moet echter alleen gebruik maken van Internet bankieren.

Betalen met uw Creditcard
Bent u in bezit van een Visa of Mastercard? Dan kunt u ook bij onze webshop veilig uw betaling uitvoeren.

Pay.nl als onze betaal provider.
Om een totaal pakket aan betaalmogelijkheden aan te bieden maken wij gebruik van Pay.nl. Pay.nl is een internationale betaal provider die het grootste pakket aan betaal mogelijkheden aanbied. Dit betekend dat u vanuit elk land veilig en snel uw betaling op onze website kunt uitvoeren.

Direct overmaken via MisterCash of GiroPay.
Omdat wij ook naar landen buiten Nederland verzenden, kunt u indien u geen creditcard heeft en woonachtend bent in bijvoorbeeld Belgie, via MisterCash of GiroPay uw betaling uitvoeren.

Contant.
Bestellingen kunt u contant afrekenen op ons kantoor in Den Helder. Maak hiervoor s.v.p. een afpraak met ons.

  •  
  • Betaalmogelijkheden
  •  
  • Betalen met Bitcoin en Guldencoin
  •  
  • Goudoverzicht - De goud en zilver vergelijker
  •  
  • Webwinkel keurmerk

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

En blijf op de hoogte van al onze nieuwtjes

101Munten 9.8/10 - 48 beoordelingen